Všechny procesní činnosti jsou organizovány dle platných standardů, zákonů a směrnic.
Příjem dat - provádíme emailem, FTP, na CD, vždy předpokládáme, že data jsou šifrována. Příjem dat vždy potvrzujeme.
Příjem materiálů na sklad - probíhá dle manuálu pro skladování.
Příprava a kontrola tiskových formulářů - probíhá ihned po přijetí dat. Skenované vytisknuté formuláře (PDF) jsou zasílány ke kontrole.
Příprava dat pro tisk - data jsou upravena speciálním programem, který provede třídění dat dle počtu listů v obálce, provede skupinování pro jednoho klienta, výpočet poštovného a třídění zásilek dle poštovních předpisů. V případě, že jsou data připravena do tiskových (spoolových) souborů, již nelze využít našich speciálních programů pro třídění a svazkování zásilek a tím využít maximálních slev u České pošty. V tomto případě se používá tiskový soubor tak, jak je připraven od klienta.
Tisk provádíme na tiskárnách s pěti vstupními podavači, což umožňuje střídání tisků na 5 různých vstupních formulářů. Při tisku vzniká protokol o tisku konkrétní dávky.
Obálkování - probíhá kontinuálně po tisku, čtení OMR nebo Barcode se sekvenčními kódy a paritou zabezpečuje bezchybné vkládání listů i příloh. Výstupní kontrolu a evidenci provádí stroj a ještě zařízení pro čtení čárového kódu na výstupu stroje.
Svazkování a expedice - následuje ihned po obálkování. Zásilky jsou paletovány a připravovány k předání do poštovní přepravy. Statistika obálkování a poštovného je umísťována na www.infas.cz/klient, kde je po zadání hesla průběžně k dispozici.
Třídění vrácené pošty je standardní službou.
Aktuální zůstatky skladu jsou online na internetu. Archivace dat je součástí evidence a provádí se po každé zakázce a po dobu šesti měsíců je přístupná na záložním serveru.
Elektronicky (email) nebo automatizovaně se provádí objednání dotisků formulářů a obálek.
Kontrolní činnost a hodnocení kvality se provádí dle manuálů a směrnic.
Platební podmínky:
Práce a materiál 30-60 dní.
Poštovné 30 dní pří týdenním vyúčtování, 14 dní při měsíčním vyúčtování.